Film Haqqında

Roman Polanskinin Venus in Fur Filmi Haqqında

Tanrı onu cezalandırdı ve onu bir kadının ellerine bıraktı...

Roman Polanskinin 2013-cü il istehsalı olan Venus in Fur filmi, sadə quruluşuna baxmayaraq dərin mənalarla doludur. Film tək məkanda baş verir və cəmi iki aktyorun – Emmanuelle Seigner (Vanda) və Mathieu Amalric (Tomas) – ustalıqla canlandırdığı personajların dialoqları üzerində qurulub.

Filmin tutqun atmosferi daha ilk səhnələrdən bizə, yaşanacaq hadisələrin ağırlığı haqqında ipucu verir. Yağışlı hava, qaranlıq teatr sahnəsi və Tomasın yorğun və narahat ruh halı izləyiciyə gözlənilən gərginliyin ilk siqnallarını verir. Polanskinin səhnələri böyük incəliklə qurması, tamaşaçını filmin ağır psixoloji atmosferinə asanlıqla daxil edir.

Qadın Kölgədən İrəliyə Çıxır

Emmanuelle Seignerin oynadığı Vanda rolu filmin əsas dinamikasını yaradan personajdır. Polanski bu rolda seksist stereotipləri məharətlə istifadə edərək, eyni zamanda onlara meydan oxuyur. “Sarışın qadın seksi olur, amma…” fikri Vandanın görüntüsü və davranışları ilə başlasa da, hadisələrin irəliləməsi ilə personajın dərinliyi ortaya çıxır. Bu təqdimat seksizmə bir cavab olaraq, qadınların cəmiyyətdə ikinci sinif insan kimi görüldüyü bir tamaşa ilə, qadınların əslində çox böyük qüvvə olduğunu vurğulayır. Vanda, Tomasın teatr oyunundakı hakim söz sahibi rolunu alaraq, hadisələri manipulyasiya edir və rolları təmamilə dəyişir.

Filmin sonlarına doğru rolların dəyişimi getdikcə daha aydın və təsirli şəkildə hiss olunur. Rejissor bu keçidi o qədər məharətlə işləyir ki, tamaşaçı Tomasın yavaş-yavaş geri plana çəkildiyini, Vandanın isə güclü və hakim mövqeyə keçdiyini təbii bir proses kimi qəbul edir. Bu, qadının əsl gücünü və hadisələri istədiyi kimi yönləndirə bilən manipulyasiya bacarığını vurğulayır.

Aktyorluq və Rejissor Ustalığı

Filmdə yalnız iki aktyorun olması diqqəti tamamilə personajların və dialoqların üzərində cəmləşdirir. Emmanuelle Seigner və Mathieu Amalric rollarını o qədər inandırıcı və ustalıqla canlandırırlar ki, tamaşaçının hekayədən uzaqlaşması qeyri-mümkün olur. Mathieu Amalricin oynadığı Tomas əvvəlcə özünə inamlı və hakim mövqedə olan rejissor kimi görünür. Lakin Vandanın yönləndirdiyi söhbətlər və səhnələr irəlilədikcə, Tomasın gücsüzləşməsi və nəzarəti itirməsi açıq şəkildə hiss olunur.

Filmdə simvolların istifadəsi hekayənin əsas mesajlarını gücləndirir. Teatr səhnəsi isə cəmiyyətin özündə mövcud olan “oyun” anlayışına işarə edir. Vandanın geyimi və davranışları əvvəlcə klişe bir obrazı təmsil etsə də, hadisələrin irəliləməsi ilə bu simvol güc və azadlıq rəmzinə çevrilir.

Polanski rejissor kimi səhnələrin quruluşu və işıq istifadəsi ilə filmin dinamikasını ustalıqla qoruyur. Məkan sadəcə bir teatr səhnəsi ilə məhdudlaşsa da, tamaşaçı hər an yeni bir gərginlik və gözlənilməz hadisələrə şahid olur…

Rəşad Baynazarli

Salam Dünya! Sizi burada görməkdən çox məmnunam. Bloqumda şəxsi təcrübələrimi, maraqlı məlumatları və həyatımın rəngarəng anlarını sizinlə paylaşmaqdan zövq alıram. Hər yazıda yeni bir dünya kəşf edəcəyinizə əmin olun!

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu